Mijn penis doet pijn na geslachtsgemeenschap hoe kan dit?
Vorige week heb ik sex gehad met een meisje, ze was nog niet ontmaagd. Hoe kan het dat mijn penis daarna pijn deed? ikzelf was al ontmaagd btw
Toegevoegd na 2 minuten:
ja alles wat 100% veilig
Toegevoegd na 30 minuten:
We hebben eerst het voorspel gedaan, zodat ze 'nat' genoeg was.. dus hier kan het niet aan liggen volgens mij. Maar ze kreunde hard wel toen ik haar penetreerde.
Toegevoegd na 31 minuten:
Graag geen lacherig gedoe !
Vertel ook maar gewoon mijn situatie.
Toegevoegd na 45 minuten:
Zelf ben ik ook nog maar 17 en ze zei pas na de tijd dat ze nog maagd was. Dit moet ik ook allemaal maar weten hoe kan ik me dan inhouden. We hebben het ook gewoon opgebouwd..
Het was trouwens een heel mooi meisje dus dan doe ik extra mijn best btw.
Toegevoegd na 49 minuten:
Nou staat het hier misschien heel gevoelloos.. maar als een meisje zegt dat haar vagina pijn doet dan geven jullie haar toch ook niet de schuld ?
Toegevoegd na 1 uur:
uhm mijn penis doet pijn, de vraag was niet ''hoe moet ik omgaan met maagd'' ;s
Sorry, maar zo ga je toch niet met een maagd om?
De eerste keer voor een meisje mag best wat voorzichtiger, als het even kan moet ze er natuurlijk wel goede herinneringen aan over houden. Als je je niet kunt inhouden bij een ontmaagding moet je dat in het vervolg maar aan een ander overlaten en je bezig gaan houden met meer ervaren meisjes.
Het spreekwoord zegt niet voor niets: Te hard beuken,
is geen lekker n... vrijen.
Dat betekend dat ze waarschijnlijk niet voldoende ontspannen of opgewonden was.
Ik mag toch hopen dat je niet de boel hebt lopen forceren.
AlanoMelo, volgens mij hebt je nog een hoop te leren. Mijn tip: laat voorlopig de maagden met rust.
Leuke ervaring voor de eerste keer, voor zo'n meisje!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.