Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je het ecujaleren uitstellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (12)

Door aan je schoonmoeder te denken.
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden
Door tijdens het intiem samenzijn aan minder prettige dingen te denken.
Maar dat maakt het beleven ervan er niet leuker op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door wanneer je het gevoel hebt dat je gaat ejaculeren te stoppen met je jalapeño aan te raken/te stimuleren. Gewoon even helemaal stoppen met waar je mee bezig was, na een halve minuut ga je weer verder, en herhaal je het nog eens, de ejaculatie zal hierdoor vaak ook fijner worden wanneer het eenmaal gebeurt.

Doe je dit vaker, dan zul je uiteindelijk merken dat je meer moeite moet doen om te ejaculeren, omdat je dingetje gewend is dat het wordt uitgesteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is van persoon tot persoon verschillend en hiervoor moet je bij jezelf sexueel op ontdekkingsreis,ik denk door kleine pauze te nemen tijdens de intieme daad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door een minder lekkere vrouw te kiezen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ejaculatie uitstellen is voor iedere man erg moeilijk.

Regel 1: Oefening baart kunst.
Als je regelmatig en periodiek klaarkomen zal het op den duur langer duren alvorens je klaarkomt. Probeer ook lang de tijd te nemen voor seks en het rustig op te bouwen. Tantra beoefenen is ook een uitstekende methode om te leren hoe je langer door kunt gaan.

Regel 2: Probeer aan andere dingen te denken.
Er zit heel veel tussen je oren. Door aan "niet leuke" of "onsmakelijke" dingen te denken kun je het lekkere gevoel naar de achtergrond schuiven waardoor het langer duurt.

Regel 3. Regel je ademhaling
Door rustig en gecontroleerd te ademen kun je ook langer doorgaan. Neem tussendoor een paar goede happen lucht en "zucht" deze uit. Door het rustig zuchten breng je jou lichaam weer tot rust

Regel 4. Communiceer met je partner
Door goed te communiceren kun je tijdig stoppen. Door op tijd te stoppen en even te wachten kun je ook langer genieten van de seks.

Regel 5. Gebruik anti-ejaculatie middelen
Er zijn veel middelen op de markt die het topje van je eikel lichtjes verdoven en hierdoor een stukje gevoeligheid wegnemen. Met deze middelen kun je zonder moeite langer door. Je hebt condooms en crèmes.

Heel veel succes!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet het niet uit eigen ervaring, maar het schijnt dat je de spieren in je penis kunt trainen door tijdens het plassen 3 of 4 keer 'af te knijpen' Na een tijd zouden de spieren zo sterk moeten zijn dat je er de ejaculatie mee uit te stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je last heb van veel te snel klaarkomen kan je naar de huisarts. In mijn vrienden kring heeft 1 man ook dat probleem en hij heeft er medicijnen voor (een antidepressiva) en dat werkt. Verder kan je ook idd aan je schoonmoeder oid denken. Dat werkt wel maar of je daarna nog zin hebt?
Je kan idd ook even stoppen met waar je mee bezig was en even rustiger aan doen.
Verder zou je kunnen kijken bij bijv de christine le duc, deze hebben ook wel dingen speciaal voor mannen die te snel komen. (wat ik weet bestaat er een spray).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door enkele seconden met jou duim en wijsvinger in jou eikel te knijpen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
even in je eikel knijpen help in ieder geval niet. Vind ik persoonlijk ook een heel rare oplossing. Ben je met iets leuk bezig en dan ga je jezelf pijn doen? het uitstellen is een kwestie van oefenen. Je hoeft echt niet aan iets vervelends te denken. Je kan iets langzamer gaan tijdens het vrijen zodat je wat minder gestimuleerd wordt. Je kan tijdens het neuken bijvoorbeeld ook even stoppen met penetreren en alleen de vrouw stimuleren. Zo kun je zelfs ongemerkt de boel een beetje uitstellen. De vrouw denk immers wellicht heej, met alleen de vingers is ook wel erg lekker! Er zijn ook inderdaad cremes en pilletjes maar ik zou het eerst puur natuur proberen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of je condooms gebruikt, maar dan zou je Durex Performa condooms eens kunnen proberen. Bij deze condooms zit een beetje glijmiddel met benzocaïne in de top van 't condoom (binnenzijde, zie foto op link hieronder). Dat stofje zit ook in pijnstillende cremes, en verdoofd een beetje. Durex heeft deze condooms al heel wat jaren, misschien heb je er iets aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey,
Ik zit met het zelfde probleem, echter +/- 4 dagen geleden in aanraking gekomen met een mogelijk oplossing. Ik heb namelijk van alles geprobeerd, maar dat werkte niet. Nu achter een handleiding gekomen die je helpt met het doen van oefeningen. Ik hoop dat je er wat aan hebt bij mij werkt het nu in iedergeval. Kijk eens op deze link: http://ejaculatieman.nl/de-oplossing/
Ik hoor graag het bij jou ook werkt.

Succes!

Groeten Karel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing