Hoe voorkom ik het dat ik mijn ouders hoor als ze seks hebben?
Mijn ouders zijn 1 jaar geleden uit elkaar gegaan omdat ze gewoon té veel ruzie hadden. De afgelopen paar maanden lijkt het opeens weer goed tussen hen te gaan. Elke zaterdagavond komt hij bij ons logeren. In het begin was het leuk en gezellig. We waren allemaal blij dat papa er weer was, maar op een gegeven moment hoorde ik 's nachts de onmiskenbare geluiden van seks. Ik voel me zo vies als ik dat hoor, en dan kan ik heel kwaad op ze worden, een woede die ik nergens op kan af reageren op dat moment. Meestal zet ik muziek op als ze het weer doen, maar die durf ik niet te hard te zetten omdat ik bang ben dat ze me horen, en dus overstemd het ze niet. Mijn vader komt élke zaterdag bij ons 'slapen', oftewel voor een nachtje plezier. Soms doen ze het wel 2 of 3 keer per nacht, en telkens duurt het zo'n beetje een uur! Dit zorgt er voor dat ik geen oog dicht doe & ontzettend vermoeid op school kom. Nu is het vakantie en over een week heeft mijn vader ook vakantie, en hij heeft met mijn moeder afgesproken dat hij hier de hele vakantie zal logeren. Dit wordt dus een absolute hel voor mij! Ik durf er tegenover hen echt niet over te beginnen, ik heb nooit seksuele voorlichting of wat dan ook van hen gehad, en seks is een absoluut taboe in dit huis. Ik weet me geen raad meer, help me alsjeblieft.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.