Wat als je partner weinig tot nooit zin heeft?
Ik ben een (volgens mij) normale jongen van 25 jaar oud. Heb nu sinds 2 jaar een relatie met een vrouw van 28. In het begin zagen we elkaar niet zo vaak omdat we 2 uur moesten reizen van deur tot deur. Dus meestal alleen in het weekend zochten wel elkaar op en doordeweeks bleef het bij skype en bellen/smsen.
Nu is het zo dat mijn vriendin al in het begin aangaf niet zo'n fan van seks te zijn en dat het voor haar allemaal niet zo nodig is. Ik dacht dat ze er misschien nog niet klaar voor was om al geregeld met mij het bed in te duiken omdat we elkaar nog niet zo lang kenden en we beide een redelijk lange relatie achter de rug hadden (zij: 6,5 jaar en ik: 4 jaar)
Dus ik had zoiets van 'dat komt wel goed'. Nu zijn we 2 jaar verder en wonen we sinds een paar maanden samen. Maar ik moet blij zijn als het er 1 x in de maand van komt! Ik probeer er wel eens met haar over te praten en ik probeer haar ook vaak op te winden door haar te strelen, te zoenen etc. We doen vrijwel alles samen, behalve het intieme gedeelte..
Overigens komt ze wel vaak tegen me aan liggen, knuffelen we wat, maar er wordt niet gezoend of intiem gestreeld of iets in die richting. Ik probeer het soms wel eens, om haar gewoon ineens een beetje op te winden, maar dan pakt ze bijv. mijn hand en vraagt ze waar ik mee bezig ben...
Ik weet soms echt niet wat ik ermee aan moet en wat ik kan doen. Het probleem is namelijk dat ik een redelijke en gezonde sexdrive heb. 2 x per week moet toch kunnen lijkt me.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.