ik doe aan bdsm, ik ben sub , maar ik ontwikkel nu ook me Dominante kant, maar ik weet niet hoe ik van een normale sfeer kan over gaan in bdsm sfeer..
mijn vriend is zelf ook onderdanig en probeert mij te helpen, op msn praat ik groot uit maar irl is er iets dat mij er tog van weerhoud om D te zijn.. iemand tips om dit wel te kunnen of de overgang van sfeer makkelijker te maken.. ook moet ik vaak lachen omdat t iets is wat ik nauwelijk doe, en dan ben ik weer afgeleid. maar wil het heel graag.. we hebben al een `hobby kamer` en zijn mee bezig om in te richten.. iemand tips?
Toegevoegd na 1 uur:
even ter info, de `vriend `waar ik het over heb in mijn vorige vraag, is henk, de vriend waar ik nu over heb is richard, hij is onderdanig,.
Toegevoegd na 1 uur:
DIT ZIJN 2 VERSCHILLENDE MENSEN WAAR IK HET OVER HEB!! NU OVER RICHARD, DIE MIJ ACCEPTEERD ZOALS IK BEN, DAAROM GA IK (ZIE VORIGE VRAG0 OOK WEG BIJ ME HUIDIGE VRIEND HENK,. DUS NU IS HET ZO DAT IK ME ZO GOED OP ME PLEK VOEL BIJ RICHARD, MAAR DAT IK DOMINANT TEGEN HEM WIL ZIJN, BIJ ME (NOG) HUIDIGE VRIEND HENK, KAN IK DAT NIET, HIJ ISSOLEERT MIJ, IK MAG MET GEEN ENKELE ANDERE JONGEN OMGAAN.. ik ben te lang sub geweest om nu over te stappen op Dominant zijn.. ik zou graag tips willen om bij me nieuwe vriend wel Dominant te kunnen zijn.
Toegevoegd na 2 uur:
de antw op me vorige vraag zyn bruikbaar geweest, ben gaan denke wat IK zelf wil en dat weet k, die vriend die me `gebruikt is henk, daarbij ga k nu echte stappe nemen om weg te gaan`ik ga verhuize na richard en hy is onderd.dus daarom nu de vraag hoe k by me (nieuwe vriend richard) n bdsm sfeer kan creeren
BDSM heeft voldoende informatie communities,sites chatboxen etc. om er over te kunnen praten met gelijkgestemde.
Hier op GV zitten (te) veel mensen die niet geloven of verdringen dat het een onderdeel van de maatschappij is en vooroordelende reacties/antwoorden geven.
http://www.goeievraag.be/vraag/zorgen-vriend-sex-date-advertenties.188472 Nu ben ik hier als de bliksem weg bij jouw vraag, wie weet wat je de volgende keer weer verzint.
Lijkt mij beter om eerst elkaar wat beter te leren kennen, voordat je de SM kant op gaat.
Ik geloof dat ik het allemaal niet meer begrijp en dat hier geen woord van waar kan zijn.
Zoek jezelf eerst en wordt gelukkig met jezelf voordat je je geluk bij een ander zoekt. En juist in een BDSM relatie moet je heel goed weten wat je grenzen zijn, en die weet jij niet. Je laat immers over je lopen. Je hebt nog steeds je relatie niet verbroken, en wacht op een "redder". Maar degene die jou kan redden ben je zelf, en geen Richard.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.