Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik doe aan bdsm, ik ben sub , maar ik ontwikkel nu ook me Dominante kant, maar ik weet niet hoe ik van een normale sfeer kan over gaan in bdsm sfeer..

mijn vriend is zelf ook onderdanig en probeert mij te helpen, op msn praat ik groot uit maar irl is er iets dat mij er tog van weerhoud om D te zijn.. iemand tips om dit wel te kunnen of de overgang van sfeer makkelijker te maken.. ook moet ik vaak lachen omdat t iets is wat ik nauwelijk doe, en dan ben ik weer afgeleid. maar wil het heel graag.. we hebben al een `hobby kamer` en zijn mee bezig om in te richten.. iemand tips?

Toegevoegd na 1 uur:
even ter info, de `vriend `waar ik het over heb in mijn vorige vraag, is henk, de vriend waar ik nu over heb is richard, hij is onderdanig,.

Toegevoegd na 1 uur:
DIT ZIJN 2 VERSCHILLENDE MENSEN WAAR IK HET OVER HEB!! NU OVER RICHARD, DIE MIJ ACCEPTEERD ZOALS IK BEN, DAAROM GA IK (ZIE VORIGE VRAG0 OOK WEG BIJ ME HUIDIGE VRIEND HENK,. DUS NU IS HET ZO DAT IK ME ZO GOED OP ME PLEK VOEL BIJ RICHARD, MAAR DAT IK DOMINANT TEGEN HEM WIL ZIJN, BIJ ME (NOG) HUIDIGE VRIEND HENK, KAN IK DAT NIET, HIJ ISSOLEERT MIJ, IK MAG MET GEEN ENKELE ANDERE JONGEN OMGAAN.. ik ben te lang sub geweest om nu over te stappen op Dominant zijn.. ik zou graag tips willen om bij me nieuwe vriend wel Dominant te kunnen zijn.

Toegevoegd na 2 uur:
de antw op me vorige vraag zyn bruikbaar geweest, ben gaan denke wat IK zelf wil en dat weet k, die vriend die me `gebruikt is henk, daarbij ga k nu echte stappe nemen om weg te gaan`ik ga verhuize na richard en hy is onderd.dus daarom nu de vraag hoe k by me (nieuwe vriend richard) n bdsm sfeer kan creeren

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (5)

Vorige keer liep je te klagen dat je vriend je als sloof gebruikt. Dus als ik jou was zou ik hem "lachend keihard meppen" en hem alles laten doen als slaaf: werken, en het huishouden, en geen Teletekst kijken. Grijp je kans!
Laat je vooral niet weerhouden.

Denk aan wat je de vorige schreef op goede vraag, en dat moet genoeg zijn om de kans te pakken dominant te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Don't talk the talk if you can't walk the walk.

Je zegt dat je op msn heel groot voor doet, maar in het echt maak je er niks van waar. Misschien is het eens handig om jezelf te zijn en kijken wat dat brengt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bdsm is een rollenspel die je seksleven naar jouw smaak spannender kan maken.
Wat je vraagt is: hoe kan ik makkelijker in mijn rol komen?
Ik denk dat je dat kan doen, zoals acteurs zich inleven in hun rol: je kleedt jezelf voor de rol en je concentreert je op de scene (jullie kamer) en wat je wil gaan doen. Daarna ga je ervoor!
En als dat niet lukt, dan kan je je afvragen of je wel voor de rol geschikt bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja het is nogal persoonlijk, maar ik zelf hou van soft-sm en sowieso ben ik wat seks betreft redelijk grenzeloos. Ik hou van rollenspellen. En in het begin lach je je dood.

Probeer het eens via de telefoon (niets zo leuk als dirtytalk). En het hoeft niet meteen keihard te zijn, maar trek aan zijn haren (als hij niet kaal is hihi), bijt hem in zijn nek, duw hem hardhandig het bed op en neem de regie in handen. Probeer steeds een stapje verder te gaan (als jou het leuk lijkt, moet je het toch geprobeerd hebben. Blijkt het niets te zijn, dan blijf je lekker onderdanig).

BDSM is macht, BDSM is je overgeven en dat is heel opwindend. Maar je moet het wel durven en misschien is de tijd nog niet helemaal rijp.

Toegevoegd na 2 minuten:
Overigens is er helemaal NIETS verkeerds aan lachen. Accepteer het. Hoe denk je dat een vrouw zich voelt als ze voor het eerst een strap-on heeft (een voorbinddildo) en daarmee haar vriendin neemt. Beide lach je, maar als het er eenmaal inzit, zal het lachen je wel vergaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onderdanigheid en masochisme zijn geen gevoelens die je aan en uit kunt schakelen je bent gewoon zo of je bent niet zo, ik kan als masochist best wel de Dominante rol spelen maar dan altijd nog vanuit mijn (onderdanige) gevoel waarin ik de wil heb om de ander te pleasen.

wellicht is dit voor jou ook een optie(?) als sub /onderdanige wil je graag die ander een plezier doen - als dat plezier voor hem/haar bestaat uit het onderdanig zijn of pijn ontvangen.
DAN kun jij diegene dit geven vanuit je gevoel om deze te "dienen"..........(volg je het nog?)
Tot zo ver jou gevoel.....

Het is vaak prettig als je nog niet zo zeker bent in je Dominante rol - om de ander te blinddoeken - dat maakt de ander onzekerder - en het is voor jou makkelijker ...

Verder probeer niet al te krampachtig te doen - het is gewoon fijn samen plezier te maken en de dingen te doen die jullie samen fijn vinden.

en trek je niet te veel aan van de mensen en meningen van anderen (al helemaal niet van mensen die niets hebben met BDSM)

mocht je verder nog vragen hebben kunnen we eventueel (mail of zo ) nog verder praten
veel plezier !!!!!
Stapper
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing