Is endometriose het zelfde als een cyste ?
Ik heb pas een gynaecologische onderzoek gehad en hijzij dat ik een cyste had.(met een kijkbuis via mijn vagina)
En er hoeft niks aan gedaan te worden zag er goed uit.
Maar nu denk ik misschien heb ik wel een endometriose , want ik was al 2 dagen aan het menstrueren en kreeg gisteren ineens een hele heftige pijn in mijn vagina en vanaf vandaag heb ik ineens zwartbloed in plaats van rode bloed.
En ik had vorige week een hele zware rug pijn wat ik nooit heb zo zwaar dat ik amper wat kon doen en ik ben zo erg moe ik val soms gewoon inslaap.
IK ben van de moeheid.
Toegevoegd na 7 minuten:
zou het ook kunnen dat ik niet aan het menstrueren ben,maar dat ik bloedingen heb omdat ik misschien endometriose heb.
Want mijn menstruatie moest pas over ruim een week a 2 weken komen.
En normaal krijg ik pijn in mijn borsten vlakvoor ik moet menstrueeren en had dat nu niet.
Toegevoegd na 17 minuten:
Bedankt alle 2 voor jullie reactie mijn gynaecoloog is op vakantie en komt over/binnen 2 weken terug.
Of ik wacht tot ik opgeroepen wordt voor een tvt behandeling, want dat krijg ik ook rond half juni als hij dus terug is van vakantie.
Maar als ik zo moe blijf ga ik toch maar ff aankloppen bij het zkh.
Endometriose is niet hetzelfde als een cyste. Laat je informeren door de gynaecoloog,huisarts of zoek het op, op het internet, succes
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.