wie is er bekend in sexueele fantasie
mijn vriend heeft best wel bizarre sexueele fantasie .wat voort komt denk hij zelf door dat hij als kind misbruikt is en ook nog eens adhd heeft.hij heeft mij als enige in vertrouwen genomen en nog nooit aan iemand verteld ook omdat hij zich schaamt ,en hij nu geen relatie in stand kan houden ,hij wil ook de spanning zoeken en de fantasie samen met mij beleven (het spel)mischien bij meerdere bekend.heeft iemand hier ervaring mee ,en hoe ga je daar mee om ?ik hou van hem .maar heb wel grenzen
Toegevoegd na 22 minuten:
ok het spel wat hij mij uit leg bv oeps moeilijker dan ik denk maar ik wil antwoorden ,dan zal het ook duidelijk moeten zijn .hij kan bv overdag gaan fantaseren dat ik met iemand anders bv op het strand lig te vrijen ,en hij wil dat dan tot werkelijkheid brengen dat hij dan langs loop ect .mensen die het herkennen zullen presies weten wat ik bedoel.maar ik vraag mij af ,hoe zit het dan met je relatie ,als je aan zulke dingen mee doe ik weet zijn vorige relaties zijn ermee ingegaan alleen hielden die geen stand omdat ze buiten het (spel)vreemd gingen