Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan een reden zijn voor een man om een kuisheidsgordel te dragen en hoe werkt dat dan met toileteren en hygiene?

Toegevoegd na 1 uur:
Het eerste deel van de vraag begrijp ik inmiddels enigszins.

13 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

De mannelijke kuisheidsgordel wordt nog wel "regelmatig" in het BDSM "spel" gebruikt.
De onderdanige man vind het fijn om volledig afhankelijk te zijn van de Dominante vrouw.

Zelfs zo, dat hij zelfs zich zelf niet meer mag en kan bevredigen.

De hygiëne is hierbij idd een probleem indien deze 2 niet constant samen leven en zij hem niet met een sleutel "vertrouwd" (dit kan ook deel van "het spel" zijn).

ik heb wel gelezen van mannen die dan een tandenborstel gebruikte........ maar ideaal lijkt mij dit niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kuisheidsgordel is "chastity belt" is in het Engels... Als je op "male chastity belt" googlet krijg je behoorlijk wat sites.
Meestal zijn dit erotische redenen. Zie http://www.chastitybelt.co.uk/image-gallery/male-ad/male-ad.html voor een boel plaatjes.

En zo'n kuisheidsgordel kun je natuurlijk af doen als je je moet wassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een man zal daar nooit een reden voor hebben!
Vrouwen hebben niet die machtspositie om het te eisen van hen en dat zal zelfs in onze cultuur nooit toegestaan worden.
Alleen culturen waarin de man nog heerst en hij zou het eisen van zijn vrouw, dan zou het nog kunnen gebeuren. Ik denk echter dat het niet meer voorkomt, want dit was middeleeuws en ik denk niet dat kuisheidsgordels nog bestaan.
In het hypothetisch geval dat, denk ik dat ze steeds het sleuteltje moesten vragen om te kunnen toiletteren of het gewoon moeten laten lopen en steeds vragen om te mogen reinigen, willen ze geen infecties/uitslag oplopen.:P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de seks.
Voor het voorspel.
Ik ga dat verder niet uitleggen, maar mensen doen allerlei dingen die ze lekker vinden.

Het ding blijft dan meestal ook niet heel erg lang om.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing