Hoe kan ik het beste omgaan met deze situatie? (zie uitleg)
Ik heb een nogal aparte woonsituatie, ik woon bij de ouders van een vriendin, zijzelf en een jongen van 26. (Zelf ben ik 18). 8 maanden geleden begon die jongen een beetje aan mij te zitten, ik vond het leuk.
Na die ene keer vroeg hij aan mij of ik verliefd op hem was, ik zei nee en dat was wederzijds. Aangezien we het allebei leuk vonden besloten we er wel mee door te gaan. Niemand in de rest van het huis weet dat wij dus wel eens stiekem in bed liggen. Aan de ene kant is dat wel leuk, aan de andere kant is het ook een beetje vreemd aangezien je elkaar nooit aanraakt overdag.
Nu is het probleem dat ik hem in die afgelopen maanden echt heel leuk ben gaan vinden. Het verbaasde me sowieso al van mezelf dat ik dit doe, ik ben namelijk erg gesloten op seksueel gebied, maar het vertrouwen kwam langzaam bij beetje.
Gisteren zei hij opeens tegen mij dat hij twijfelde om door te gaan, hij vond het erg leuk, maar vond ook dat het voor een rare verhouding tussen ons zorgt. We praatten erover en ik heb bekend dat ik hem leuk vind, maar hij zei dat het nooit wat zal worden tussen ons en me alleen als vriendin ziet. Uiteindelijk besloten we om toch door te gaan, maar ik twijfel toch. Ik wil zo graag, maar vind hem ook serieus leuk en dan is het zo moeilijk, je bent zo close, maar je weet dat bij hem dat aspect van verliefd zijn ontbreekt en het niks wordt. Het doet me best pijn, hij is vanaf het begin eerlijk geweest, maar ik hoopte toch dat het gegroeid was. Doorgaan of stoppen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.