Hoeveel procent van de vrouwen doet er aan zelfbevrediging?
(Bijna) alle mannen doen het, maar hoeveel vrouwen? EN hoe wordt dit verschil verklaart??
40.3K
40.3K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juist!, (bijna) alle mannen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij gaat er van uit dat er verschil is? Waarom denk je dat wij vrouwen zulke gespierde vingers hebben?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga soppen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
girlsgirls... ;-)))))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vanaf welke leeftijd gebeurd dat dan? Ik heb eerlijk gepraat in vertrouwen met meerdere meiden van rond de 16, en maar eentje zei het met regelmaat te doen. Een ander had wel eens iets dergelijks gedaan maar was gestopt omdat ze seksuele verlangens wilde bewaren voor een relatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, je vraagt dit aan pubers en verwacht een eerlijk antwoord? Wat heerlijk naïef!
Meisjes beginnen wel vaak wel wat láter met masturberen dan jongens. Bij ons ligt het nou eenmaal letterlijk wat minder voor de hand dan bij jongens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sja tenzij hier iemand met een objectief onderzoek op de klippen komt zal je geen onderbouwd antwoord krijgen op het referentiekader van de gebruikers zelf na.
ik ken zelf iemand die het echt nooit doet. best zonde lijkt me, maar goed ik ga ook niet schatten voor je. wellicht heeft iemand een link naar een onderzoek.
ik ken zelf iemand die het echt nooit doet. best zonde lijkt me, maar goed ik ga ook niet schatten voor je. wellicht heeft iemand een link naar een onderzoek.
ronron1212
14 jaar geleden
Vrouwen doen het minder dan mannen zeer zeker getrouwde of vrouwen die een relatie hebben
Bronnen:
- http://www.sensualgifts.nl/solo-sex.htm
- http://www.sensualgifts.nl/solo-sex.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mannen die getrouwd zijn masterburen vaker als ongetrouwde mannen.
Ooit eens gelezen.
Ooit eens gelezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er wel eens met een (inmiddels ex) vriendin over gehad, en zij vertelde eerlijk dat ze vanaf haar 16e jaar in relatieloze periodes regelmatig masturbeerde.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.