Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een schimmelinfectie kan dat kwaad als mijn lief me pijpt ?

het is niet erg juist wat rood maar voor de rest is er niks aan en gebruik zalf al een 2 weken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Het beste antwoord

Natuurlijk kan dat kwaad! een schimmelinfectie kan ook in je keel, mondholte groeien. Niet doen dus!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Daarmee kan je je partner besmetten. Als je er vanaf bent zal de huid ook niet meer rood zijn. Je bent er vanaf als de kuur is afgelopen.

Als je het dan toch wil, adviseer ik je om een condoom te gebruiken.

Toegevoegd na 8 minuten:
Bij dit soort infecties besmet je voortdurend elkaar. Dit wordt het ping-pong effect genoemd volgens sexwoordenboek.nl Het is dus verstandig als jullie je allebei laten behandelen en of geen seks hebben of met condooms.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geef haar wat champignons en wacht ff tot de paddo's weg zijn joh. zijn jullie alle 2 blij (wat een vraag zeg!!)

een schimmelinfectie kan ook ergens anders verder woekeren, ook in een mond of keel

Toegevoegd na 7 minuten:
ach, helemaal vergeten te vertellen (moest even de maag legen)
.....zo kan je overigens elkaar steeds weer opnieuw besmetten wat natuurlijk wel een optie kan zijn als je smeer(der)ig bezig wil blijven met je zalfje.
je spreek dan van KRUISbesmetting, maar zou zeker mond op mond reclame niet aanraden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weet je zeker dat het een schimmelinfectie is?

Is dat vastgesteld door een arts?

Want normaal gezien zou hij dan wel gezegd hebben dat je voorlopig, gelijk welke sex, enkel mag hebben mét condoom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing