Wat moet ik zeggen/doen als mijn ouders condooms hebben gevonden in mijn kamer en hier boos om worden?
Ma heeft condooms gevonden in me kamer dit gaat ze tegen me vader zeggen en die gaat boos worden dan mag ik nietmeer bij hem komen wat moet ik nu doen
jij bent het bewijs dat zij ook niet meer maagd zijn.
als dat zoo is dat me vader te weten kom dat ik sex heb zie ik hem nooit meer in me leven maar dat snappen sommige niet mischien nu wel ,
Als die profielfoto je eigen foto is, straal je inderdaad veel te vee 'sex' uit voor een meisje van 16, (terwijl je onder die laag pamuur juist extreem jong / kinderijk oogt), en zou ik me as ik je vader was daar eerst eens mee bezig houden. Als jij jezelf zo in de etalage gooit, is het natuurlijk ook niet zo vreemd dat je vlees moet gaan verkopen.
Het is inderdaad niet de kleding, maar met name de make-up, de pose en de blik. Die normaliter het regelrechte resultaat zijn van de indruk die JIJ op de foto wilde maken. En dus ook de indruk die je maakt.
Sex straal je namelijk niet uit door je schaars te kleden (vaak integendeel) maar met je houding en je ogen. En die schreeuwen vrij luid "'Pak me pak me !"
(En ik ben een vrouw van middelbare leeftijd ; kun je nagaan wat voor effect je hebt op hitsige jonge knapen!)
Ze ziet er uit als een lief meisje.
De foto van de vraagsteller vind ik ook niet zo mooi. En met haar gezichtsuitdrukking kan ze zo op deze site: http://antiduckface.com/
kan , kan zoo denk jij en wat jij denkt kan me weinig een reet schelen snapje, en die meisje met mij vergelijken hahahahaahahahahahahahahahaahahahaha, we weten wie knapper is
Je hebt er overduidelijk geen bal van begrepen, en ja, wat jongens leuker vinden een net meisje of neukvlees, dat weet ik ook wel. Been there, done that. Voor de lange termijn heb je er echter geen ruk aan. Maar goed je zult het binnenkort druk genoeg krijgen.
Veel succes ermee. http://www.hobbydoos.nl/winkel/producten/gebreide-babysokken-van-fabel-18-23.asp Toch blijft het triest.
Jammer dat deze toekomstige (korte termijn) bijstandsmoeder wel weer uit onze ruif moet vreten........
Daar was echter wel wat meer voor nodig.......
De laatste 3 posts na Oostblokker zelf komen nu wel een klein beetje eigenaardig over. En natuurlijk, het wás smakeloos gescheld en getier, maar daarin was ze zo overduidelijk zichzelf aan het overschreeuwen dat ik toch nog wel hier en daar een lichtpuntje zag. Wel vrij 'normale' reacties van een doorsnee opstandige puber eigenlijk, die wellicht haar ei niet kwijt kan waar het zou moeten. Ik hoop gewoon dat ze - ondanks dat ze nu pislaaiend is op die ouwe taart - toch een heel klein beetje hiervan meeneemt en voortaan beter oppast. Mag best stiekem, hoeft ze hier niet te vertellen, als het maar gebeurt.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.