Stel je hebt seks tegen je zin is het dan altijd verkrachting/aanranding?
Soms heb ik geen zin in seks en mijn vriend wel, we zijn meestal dan dronken of stoned of beiden.
Dan liggen we naast elkaar in bed. Ik wil dan echt niet en zeg ook duidelijk nee. Hij klimt meestal toch bovenop me houdt mijn polsen vast en duwt zijn ding erin. Ik zeg dan stop en wordt boos en hij stopt niet. Uiteindelijk ga ik het lekker vinden en luid meekreunen. Maar in de eerste instantie wilde ik het niet. Als ik er dan achteraf iets van zeg zegt hij je hebt er toch zelf ook van genoten.
Is dit nou een verkrachting/aanranding?
Nee is nee, en dat hoort hij te respecteren.
Verkrachting is verkrachting en als mijn vriend zoiets zou flikken zou ik hem als hij na gedane zaken lekker gaat slapen aan het bed vastbinden, een grote schaar halen, het dek van hem aftrekken, hem wakker maken met de schaar op een bepaalde plek en zeggen dat ik daar nou es zin in heb. En als hij nee zegt, dan eens vragen waarom jij wel naar hem zou moeten luisteren als hij niet naar jou luistert.
Treurig dat meisjes zo niet-mondig kunnen zijn op dit gebied, en dat iemand dit met regelmaat over zich heen laat komen.
- Logica
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.