Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Condoom te klein?

Mijn vriend en ik hebben laatst geprobeerd seks te hebben. Nu zijn we erachter gekomen dat alle condooms te strak zitten, en kunnen er niet helemaal omheen. Ben vandaag naar de seksshop+drogist geweest, maar beiden hadden geen grotere maat dan 56 mm breedte. Wat moet ik nu?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (4)

Hoewel Durex ook grotere maten heeft kan je voor hele specifieke maten terecht bij de condomerie in Amsterdam.

Ze hebben een eigen maatsysteem en kunnen jullie adviseren. Ze hebben ook een webwinkel en kunnen bestellingen versturen. Het is een goede en zeer betrouwbare winkel.

Toegevoegd na 12 minuten:
Op de site kan je dan kijken naar condooms die vallen onder CAS** of hoger (hoe meer sterren hoe dikker, zie tabel). Dit is een eigen indeling.

Toegevoegd na 15 minuten:
Zie ook de speciale condooms op maat pagina.

Toegevoegd na 30 minuten:
NB. de sterren (CAS ***) slaan op de dikte van het rubber. In jouw geval gaat het om de omtrek die je wilt weten. De 56 mm die je opgeeft zal zeker niet de omtrek zijn. Meet eventueel de omtrek met een meetlint.

Durex zit rond de CAS 6. Je kunt het beste een mail sturen en aangeven welk merk en type je nu gebruikt en eventueel de omtrek van de penis. Dan krijg je waarschijnlijk het beste advies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt speciale xl condooms
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit probleem heb ikzelf gelukkig niet,maar een vriend van mij wel.Zij gebruiken nu het vrouwencondoom.Is ook veilig en hij heeft geen afgeknelde plasser.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het merk MySize maakt condooms in 7 maten: 47, 49, 53, 57, 60, 64 en 69(!) mm. Ze zijn online te bestellen en je kunt op onderstaande pagina de omtrek van de penis invullen om de meest geschikte maat te vinden.
Zo simpel kan het zijn.
De lengte is overigens bij condooms veel minder belangrijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing