Iets zegt in my dat ik lesbisch ben. Kan ik hier alsnog als hetero uitkomen? (advies graag.)
Ik zal mij nader verklaren. Heb een keer eerder een vriendje gehad, maar wegens gebrek aan gevoelens ging dit uit (hier baalde ik echt van, want het was een super leuke jongen en nog steeds!)..
Nu kon ik altyd al wel een beetje opgewonden worden van vrouwen etc. Maar sinds dat het uit is, kyk ik lang niet meer zoveel naar mannen, maar meer naar mannen. Ik ben eigenlyk van een jongensgek (voor onze relatie) naar .. ??? veranderd.
Nu zeggen ze heel makkelyk; voel je je aangetrokken tot vrouwen? Nou, om eerlyk te zyn. Ik heb eigenlyk geen idee. Ik weet niet of ik vrouwen leuker vind dan mannen. Ik vind op het moment niks of niemand leuk. Nu word ik ook niet zo snel verliefd. Maar wat kan ik hieraan doen om er achter te gaan komen?
Soms maak ik myzelf heel erg bang omdat ik gewoon geen lesbi wil zyn en dan ga ik denken; ik denk er aan dus dat zegt al dat ik lesbisch ben.
De reden dat ik eigenlyk ben gaan twyfelen omdat ik op een leeftyd (18 jaar zit) zit dat ik niet weet wat ik wil/moet met myn leven. Ik kan niet meer genieten omdat ik ook niet meer overduidelyk weet wat myn voorkeur is. Verdruk ik iets of weet ik gewoon niet wat ik wil?
Ik vroeg my af.. Zyn zulke twyfels niet kenmerkend voor een lesbi? Of heeft iedereen zulke stressvolle periodes? Hoe moet ik hiermee omgaan? Moet ik gaan uitproberen? Ben verder nog nooit gek van een meisje geweest, maar zie wel eens mooie lopen dat ik denk van; pff, die is fyn. Of van vrouwen die zoenen kan ik knap opgewonden raken. HELP
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.