Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voelt een meisje als een jongen in haar klaarkomt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (13)

nattigheid
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal niks...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afhankelijk of je vrijt met condoom; met condoom voelt een vrouw haast niets. Zonder condoom voel je soms een soort kriebel en daarna is het natuurlijk extra vochtig!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb even gewacht omdat je eigenlijk antwoorden van vrouwen wilde.
Heb dus even gevraagd hier of mijn idee dat ik in de loop der jaren heb opgedaan klopte.
Als vrouw voel je een mannelijk lid kloppen en als hij diep in je zit zelfs in je spuiten.
Daarna zul je inderdaad voelen dat het opeens natter wordt en kan het zelfs een prikkelend gevoel opwekken.
Geen vrouw is hetzelfde en hoe je dat ervaart zul je zelf moeten ondervinden de ene vagina is ook gevoeliger dan een ander.
Bij anale sex is de ervaring soortgelijk.
Bij orale sex zul je buiten een kloppend lid ook het zaad proeven wat in je mond komt wat de ene vrouw heel lekker en opwindend vindt en een ander weer vies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is moeilijk te zeggen, omdat elke zaadlozing anders is. Als die heftig is, voel je dat wel, een soort extra druk. Maar ik heb ook weleens niets gevoeld, of alleen dat de man (als hij boven 'lag') verslapt bovenop me plofte - dat voel je zeker ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lichamelijk voelt een meisje weinig tot niets. Misschien hoogstens wat schokjes van de jongen zijn orgasme, maar ook dit hoeft helemaal niet. Wat ze geestelijk voelt ligt het eraan hoe betrokken ze bij de jongen is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eigen ervaring kan ik zeggen dat ik het spuiten wel voel.
niet het zaad wat eruit komt, maar wel het stuwen, dus een vrouw/meisje kan wel degelijk iets voelen hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik voel en zie de ontlading wel aan het lichaam van mijn man: oplopende spanning die in één keer wordt losgelaten. Maar het kloppen van een geslachtsorgaan is vrij zeldzaam om te voelen, al was het maar omdat dat wel erg subtiel is in vergelijken met het stoten. Het spuiten voel ik op het moment zelf niet, alleen vlak daarna is duidelijk dat dat is gebeurd, omdat het allemaal ineens natter is.

Ik heb sterk het idee dat het hele concept van vrouwen die altijd heftig geklop en concreet het spuiten zelf voelen is bedacht door mannen voor wie het een egokwestie is om enorm heftig klaar te komen. En dat dit soms wordt bevestigd door vrouwen die het blijkbaar geen probleem vinden om te liegen om het ego van zo'n man te bevestigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slijmerig XD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat meisjes/vrouwen zich tegelijk lichamelijk en geestelijk 'geven' zou een meisje een warm gevoel van een volledige overgave moeten voelen..

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor iedere vrouw is dat weer anders, net als de ene man het anders ervaart om bij een vrouw naar binnen te komen als de ander. Ik persoonlijk voel de penis warmer worden en een licht gevoel tintelend gevoel wat in principe het het gedruip is van de sperma. Maar het is niet zo hevig als veel mensen je willen doen geloven maar wel prikkelend genoeg om er van na te kunnen genieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alsof er een injectie heeft plaatsgevonden van een vloeistof van intussen iets minder dan 37° Celsius...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je voelt zn genotsknots kloppen ik heb het idee dat het zn hartslag is want zo voelt het ook en aangezien er op het moment van de daad erg veel bloed naar toe wordt gepompt kan er ook wel een kern van waarheid inzitten toch
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing