Ik moet gymen maar ik ben ongesteld? Iemand tips?
Ik moet gymen, maar je kunt elkaar zien omdat je in dezelfde kamer zit. En de meisjes praten met elkaar want de banken staan tegenelkaar aan. Maar nu kan iedereen het dus zien als ik ongesteld ben, en dat wil ik niet! Iemand tips dat ze mijn boxer niet kunnen zien? PLEASE!
Ik heb altijd gegymd en gevolleybald en alle andere sporten, ook als ik ongesteld was. Als je op een normale manier inlegverband gebruikt, zie je daar niets van.
Ik snap de vraag echt niet hoor.
Bovendien, een flinke meid doet gewoon altijd mee, builpijn of geen buikpijn.
Later moet je ook voor je inkomen zorgen en dan vraagt niemand zich af of je misschien ongesteld bent.
Vooruit, aan de bak..... Toegevoegd na 2 minuten:
En, wij keken altijd bij elkaar of alles goed zat, en dan gingen we de zaal in om onze wedstrijd te spelen.
Sorry hoor, ik vind dit absolute flauwekul!! En wie adviseert er nu om briefjes te schrijven!
Niks ervan! ( Ik heb 35 jaar vreselijk buikpijnen gehad, maar heb nog nooit, wat dan ook, ervoor verzuimd)
Ik ben mijn hele leven feministe geweest en heb gestreden voor vrouwenrechten, zowel politiek als maatschappelijk. Van dit kinderachtige gedoe, word ik doodziek. Zo gaan we weer terug naar af!
En natuurlijk vroegen wij vroeger gewoon aan elkaar. of je ""iets zag"".
Dat is het begin van vrouwensolidariteit.
Ik meen het serieus.
Als ze een probleem heeft moet je dat accepteren.
We gaan ook niet jou vragen afkraken en negatieve reacties plaatsen. Ik vind echt meer dat JIJ kinderachtig bent. Ik ben nog maar 12 en ik vind dat je echt onder de nul staat! En je moet niet zo overdrijven met je feministe en vrouwensolidariteit. Niet iedereen hoeft zo te denken als jou. Het is echt zo kinderachtig dat hier bij de reacties hele discussies worden gehouden. Zeur gewoon niet zo jaa? Haar vraag is haar vraag en niet de jouwe! Doe even normaal zeg ik ben ook serieus !
Ze moet ook respect tonen !
Als de vraagsteller daarmee zit, dan zit ze ermee !
KLAAR ! Hoe nou maar op met dit kinderachtige gezeur ;)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.