Mijn vriend & ik hebben al bijna een jaar een relatie maar het lukt ons niet om seks te hebben omdat zijn piemel steeds slap wordt, wat gaat er mis?
Mijn vriend en ik hebben al enorm veel keren geprobeerd om seks te hebben en hij wil het ongelofelijk graag maar telkens als we het proberen krijgt hij zijn piemel niet hard genoeg om in me te komen.
Ik heb mijn vriend ook wel eens gevraagd of hij wel opgewonden van mij wordt.. maar hij zegt van wel.. en hij heeft ook een behoorlijke stijve maar niet genoeg dus..
Mij maakt het niet eens zo heel veel uit (in de zin van.. ik hou van hem en wil gewoon net zolang wachten en proberen tot het wel lukt) en dat weet hij ook heel goed. Het zit vooral hem heel erg dwars.. want ja, zijn mannelijkheid wordt wel aangetast xD
Hij denkt er over om naar de dokter te gaan, maar ik denk niet dat hij zomaar pillen meekrijgt ofzo.
Herkennen jullie deze situatie en/of hebben jullie misschien goede tips of adviezen?
Ik wil gewoon dat mijn mannetje nu ook eens kan genieten van de "seks". Hij maakt zich op dit moment alleen maar druk waardoor hij niet echt kan genieten..
mvg, een bezorgd vriendinnetje
Toegevoegd na 52 minuten:
Extra toevoeging (antwoord op vragen):
We gebruiken geen condoom.
We waren allebei nog maagd.
We zijn geen 15 meer ;) maar 19 en 24
Hij is niet klein geschapen!!
Handjobs lukken wel en jah hij kan ook klaarkomen als ik er bij ben ;)
En volgens hem ben ik het liefste en leukste meisje die hij kent en ook super mooi :) dus het komt niet doordat ik zo lelijk ben als de pest (naja volgens hem dan haha)
Ik ben 19 en hij is 24 :)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.