meisjes alleen als lustobject
Hoi ik zit met iets en ik ben er niet trots op ofzo maar het is wel zo. Ik ben een jongen van 19 jaar en heb denk ik 2 keer een echte relatie gehad. Nu vond ik die meisjes natuurlijk ook aantrekkelijk en seks ook erg leuk enzo maar ik mocht ze ook gewoon als vriend zeg maar. Het was niet alleen seks gewoon dingen doen en praten was ook leuk.
Nu is het eigenlijk zo dat ik sinds kort meisjes niet echt meer interessant vind. Ik heb wel meisjes waar ik van weet dat ze me leuk vinden en dan ga ik er wel mee naar bed maar als ik seks heb gehad ben ik er gewoon klaar mee.
Ik wil ze dan het liefst direct weg hebben uit mijn huis. Ik vind hun gesprekken niet echt interessant (terwijl ik dat voorheen niet had met dezelfde meisjes) Voordat we seks hebben gehad vind ik alles nog wel boeiend enzo van ze. En vind ik het nog leuk allemaal ,
Tot na de seks zeg maar.
Is dit gewoon normaal of is er iets niet goed? Ik betrap me er ook op dit zodra ik klaar ben gekomen en ze beginnen te praten gewoon over iets heel anders ik echt gewelddadige gedachten krijg tegenover die meisjes.
Niet dat ik daarna handel maar ik krijg ideeën. Ik hoop dat iemand weet wat dit is en me kan adviseren,
groeten,
Men ziet elkaar als lustobject en er komt geen greintje liefde meer bij kijken.
Men leert elkaar niet eerst meer kennen, de periode van verkering.
Zoals vroeger verliefd, verloofd, getrouwd, en dan pas sex.
Nee tegenwoordig is het eerst sex en dan weg ermee.
vandaar het onrustbarende aantal scheidingen, zowel voor als in het huwelijk.
Trek zelf maar een conclusie.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.