Mijn meisje waar ik mee in de flow zit gelooft niet dat ik verander ben, hoe overtuig ik haar?
Ik was altijd een playertje elke week uitgaan en die avonden meerdere meisjes zoenen en vaak naast 1 wakker worden, nu besefte ik dat ik hier mee moest stoppen.
en nu heb ik een meisje ontmoet waar ik smoorverlieft op ben, we hebben al gezoent en ik had der zelfs een cadootje gegeven echt totaal niks voor mij! Het probleem is dus ik heb met 1 van haar vriedinnetjes een one night stand gehad en die vertelde dat ik een player was!
Het meisje waar ik nu mee in de flow zit begon beetje geheimzinnig uit tehoren en gelukkig ben ik eerlijk geweest alleen zegt ze bewijs maar eerst dat je het niet meer ben hoe doe ik dat?!!!!
Dankje Alvast!
Toegevoegd na 21 uur:
Tsja hoeft niet meer begin me nu der egt aan te irriteren,
Ze begint nu over dat ze vrijheid wilt en lult alles door mekaar word der beetje temmis van!
Ze wilt minimaal 2 maanden wachten maar ze zegt wel weer van daarom kunnen we het nog wel leuk hebben naja dan maar weer ander meisje verdergaan ook en vrijdag een lolletje met haar maken ;)
Dan na dat ik haar weer heb gezoent ga ik een ander voor de neus en zegge eigenschuld ik besef nu pas waarom ik 2 maande terug elke weeg een ander ging :) maar dank voor jullie tips
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.