Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb onveilige sex gehad met een jongen maar ik ben aan de pil & 2 dagen daarna ben ik ongesteld geworden! tijdens de pil wat betekend dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (5)

Tijdens de pil betekent dat je onveilig sex hebt terwijl je gewoon elke dag je pil slikt

Het betekent ook in elk geval dat je niet zwanger bent !

aangezien spermatozoiden een dag of 3 kunnen overleven in jouw lichaam,en jij bent ongesteld geworden na 2 dagen.
dus alle troep is er nu uit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kans dat je zwanger bent is klein,maar niet onmogelijk.Lees mijn reactie op het antwoord van BSB.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de pil netjes volgens instructies hebt geslikt, niet ziek bent geweest (diarree/overgeven) en geen antibiotica of sint Janskruid hebt geslikt, ben je heel goed (ongeveer 99,5%) beschermd tegen zwangerschap.

Waarschijnlijk is dit een zogenaamde doorbraakbloeding. Als je de pil slikt, en vooral als je hem nog niet zo lang slikt of als je je stopweek overslaat, kan dat wel eens gebeuren. Het heeft niets te maken met de seks die je hebt gehad.

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens: volgende keer weer een condoom gebruiken, dan ben je nog beter beschermd tegen zwangerschap. Bovendien heb je met alleen de pil geen bescherming tegen ziektes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je een doorbraakbloeding hebt, niets ergs, dan is je pil gewoon te licht of je slikt hem al te lang door, je bent iig niet zwanger nu.
Wel heb je kans op een soa
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je bent in ieder geval niet zwanger, anders zou je niet ongesteld worden! weet je zeker dat het echt 'menstruatie' is?
hoelang ben je al aan de pil?
als dit een korte periode is ( korter dan 1 jaar ) kan het spotting zijn. spotting is dat je bloed terwijl je de pil slikt, kan iedereen overkomen.
als je al langer aan de pil bent ( 2 jaar of langer ) kan het zijn dat je een te lichte pil hebt voor de hoeveelheid jou hoeveelheid bloed, je kan altijd even langs de huisarts gaan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing