HELP! Ik ben al best wel lang niet ongesteld geweest en heb al gevreeën!! (dit is een soort gevolg van me vraag :''ik ben ontmaagd gisteren!''?
Kijk , ik weet het ; weer een vraag en weer onzeker.. maar . Ik wil echt niet zwanger raken. En ik ben ook heel lang niet ongesteld geweest en weet het ook niet meer precies waneer .. ik ging vragen aan me vriendje ; wat zou je doen als ik toch zwanger raakte? hij antwoordde; ik zou je niet in de steek laten , en ik zou door dik en dun steunen! Dat vond ik zo lief! maar even terug , ik ben onzeker , want ; ik weet het even niet meer .. wat als ik toch wel zwanger ben , op me 13e.. en ben al best wel lang niet ongesteld geweest. zo'n 3 week terug? ik wil dit aan me zus vertellen (zij is 16 en heeft 't al gedaan) & aan me mentor. maar ; me moeder?! No way! ik durf dat echt niet. ik dacht zelf aan ; met me vriendje een keer naar de huisarts gaan. Maar help me alsjeblieft!
xeen heel bang & onzekere meisje.
Toegevoegd na 4 minuten:
oja ; heb wel met condoom gevreeën!
ze had die vraag al even geleden gesteld, dus sorry Loenie! Wel lekker testen dus!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.