Hoe kan ik dit verwerken?
Een tijdje geleden heb ik een nare ervaring gehad met mijn ondertussen ex-vriendje. Hij heeft dingen gedaan die ik niet wilde. Ik heb het uitgemaakt. Maar nog steeds zit ik wel met de dingen die gebeurd zijn. Ondertussen heb ik al een tijdje een nieuw vriendje, gelukkig 1 met veel geduld. Maar toen hij verder wilde gaan dan alleen zoenen en me aan begon te raken werd ik heel erg angstig. Hij is meteen gestopt en heeft me wel getroost..
Ik wil graag hier overheen komen, maar ik weet niet goed hoe ik dit moet doen. Ik heb geprobeerd met mijn vriendje te praten maar hij vindt het ook erg moeilijk en hij is tenslotte ook geen psycholoog ofzo.. Verder wil ik ook liever niet professionele hulp inschakelen. En alles opschrijven heb ik ook al geprobeerd, dit heeft ook niet geholpen. Kan iemand mij helpen?
Als iets nog heel vers in het geheugen zit, is het ook moeilijker om het los te laten... Het is dan ook niet gek dat het moeilijk is om iemand die heel dicht bij je komt te kunnen vertrouwen....
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.