IK ben 20en nog maagd ik heb de juiste nog niet gevonden ben ik abnormaal ?
Ik heb zo iets dat je dit moet doen met de juiste persoon die je graag ziet of goed bij voelt maar als ik hier al vragen lees in verband mensen die 11 of 13 zijn tsja..... Begin je zelf ook onzeker te worden.. Ik heb het gevoel dat ik de enigste ben in mijn buurt bijna iedereen heeft het al gedaan... IK ben ten einde raad... Heb nog nooit eigenlijk de juist persoon gevonden waar ik me goed bij voelde maar ben ten einde raad ik voel me abnormaal/ anders maar is dit wel terecht ?
ik ben zelf van plan geweest om naar de hoeren te gaan maar ik had me bedacht van dat het iets speciaals is en dat je dat met iemand moet doen waar je je goed bij voelt maar jah als je die persoon niet tegenkomt...wat moet ik doen...
Toegevoegd na 2 minuten:
Ps :rand informatie ik leef in een buurt waar de minimumleeftijd 15 is als je het doet. dus vandaar deze vraag.
Toegevoegd na 8 minuten:
Voor de duidelijkheid : Ik ben HETROSEXUEEL dus ik val op vrouwen
Het feit dat ik er mee zit is dat je tegenwoordig net lijkt dat je als man moet scoren en als je dan nog maagd bent tsja
Toegevoegd na 6 dagen:
Voor de duidelijkheid ik bedoel hier iet mee dat ik wil wachten totdat ik trouw maar gewoon totdat ik iemand vind die ik graag zie.......en wederzijd ma ja als je die niet tegenkomt begin ik een beetje onzeker te worden... Als je nog nooit serieuse relatie gehad hebt
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.