Ik ben ontmaagd gisteren !! Maar wat nou als ik toch zwangerraak? [met condoom seks gehad.]?
Ik ben vandaag ontmaagd. En was er ook klaarvoor. En me vriendje ook. Ik ben best jong maar . Ik was er al echt klaar voor. Maar wat nou als die condoom toch gescheurt is? wat dan?
- me moeder mag het niet weten van dat ik ben ontmaagd.
- het is gisteren gebeurd rond 6 uur. savonds.
- wat als ik toch zwanger ben geraakt?
- help me?
AUB ; geen temoeilijke woorden.
Heb een laag IQ letterlijk.
Toegevoegd na 17 minuten:
Oja , kun je die morning-afterpil gewoon ophalen bij de huisarts?
9K
9K keer bekeken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@escape, goeie vraag =P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
14 is beter ja -_-'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mensen.. op je 13e of 14e sex hebben is niet raar of gek, sex is een heel normaal iets. Als je van een persoon houd, en diegene ook van jou, zie ik er niet in waarom het niet zou mogen..
Als je jezelf er klaar voor vindt, en de ander ook, en er allebei mee instemt en zorgt dat jullie een leuke tijd hebben, waarom niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nhja, van thegan weet ik het niet, maar om nouw niet lullig te doen: ben niet helemaal wijs ( maar wie wel?) maar ben niet dom.
Als je er een andere mening over hebt, prima, maar bekijk de feiten eens.
Waarom zou een volwassene wel de liefde mogen bedrijven, en een minderjarige niet?
Het gaat om hetzelfde, liefde.
2 personen houden van elkaar, en dat mogen ze best uiten in intieme handelingen, als ze er allebei mee instemmen en goed vinden lijkt mij dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind het ook niet echt een probleem. maar ik vond de eerste reactie zo vaag. en daarna meteen nog een tegenstrijdige reactie erachteraan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die 2e reactie van mij hierop, was omdat flapoortje blijkbaar de behoefte voelde om gelijk ''voel je je wijs'' als reactie neer te zetten, verder is mijn reactie niet tegenstrijdig bedoelt, maar ik hoop dat sex geen taboe meer is en er openlijk over gepraat kan worden :)
(Niet overdrijven natuurlijk:) )
(Niet overdrijven natuurlijk:) )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oh, nee.
ik bedoelde de reacties van flapoortje. (de 1e & 2e reactie)
die zijn nogal tegenstrijdig met elkaar.
ik bedoelde de reacties van flapoortje. (de 1e & 2e reactie)
die zijn nogal tegenstrijdig met elkaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh zo :) Bedankt voor de verheldering!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu je het zo zegt, inderdaad! Als ze op haar 14e al ontmaagd is, waarom zit ze hier hele tijd negatief te doen dan? tenzij ze slechte ervaring ermee heeft, maar wel stoer wilt doen dat ze op haar 14e al heeft gehad..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, graag gedaan:P
ja, toch jammer die reacties -_-'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad... misschien zit er een achtergrond achter? een rede wellicht? Alleen dat had ze dan wel heeel anders mogen verwoorden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vraag me nu af waarom ik deze laatste 14 reacties eigenlijk gelezen heb... Ik ga slapen =P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ flapoortje. is goed hoor ;)
was ook wel erg laat :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ JW1,
Was het lekker?
Was het lekker?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Jinx158,
ze klonk er wel positief over ?:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik bedoel uiteraard in de titel van haar vraag, ghehe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@JW1:
"En was er ook klaar voor". Echt niet. Da's gewoon een leugen: je houdt jezelf helemaal voor gek. Als je er klaar voor was, stelde je sowieso deze vraag niet op internet.
"En was er ook klaar voor". Echt niet. Da's gewoon een leugen: je houdt jezelf helemaal voor gek. Als je er klaar voor was, stelde je sowieso deze vraag niet op internet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
angst misschien achteraf? Je kan er wel klaar voor zijn, maar zulke dingen kun je altijd achteraf tegen komen.
Heb jij je 1e keer sex dan grondig geanalyseerd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
13??? je bent gek!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
13 en al ontmaagd....Dat lage iq had je er niet bij hoeven zetten, dat spreekt voor zich.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Platje,
hoezo spreekt dat voor zich? Jong ontmaagd heeft weinig te maken met laag IQ.. --
Verder al tijdje niet gezien btw!
hoezo spreekt dat voor zich? Jong ontmaagd heeft weinig te maken met laag IQ.. --
Verder al tijdje niet gezien btw!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
13 is misschien wel een beetje vroeg
maar ik zelf was 14 jaar oud en heb er nooit spijt van gehad en mn (ex) vriendin ook niet.
het enige probleem is is dat je op je 13/14 vaak denkt dat je echt van iemand houd terwijl dat helemaal niet zo is. maar als zij denkt dat ze er klaar voor was dan hoop ik dat maar voor dr.
maar ik zelf was 14 jaar oud en heb er nooit spijt van gehad en mn (ex) vriendin ook niet.
het enige probleem is is dat je op je 13/14 vaak denkt dat je echt van iemand houd terwijl dat helemaal niet zo is. maar als zij denkt dat ze er klaar voor was dan hoop ik dat maar voor dr.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.