Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hypnose op een verantwoorde manier?

welke gekwalificeerde mensen kunnen hypnose toepassen als regressie naar de vroege kindertijd. De tijd die je in principe vergeet van een tot drie. Is elke psycholoog gekwalificeerd dit te doen. Kun je jezelf onder hypnose brengen en teruggaan in de tijd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Psyche
645

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er staan er heel wat op google,maar ik vond deze er uit springen.
Goed je hebt deze site aangeklikt. Misschien omdat je wel eens wat meer over hypnose wilt weten, maar meer waarschijnlijk omdat je overweegt iemand in te schakelen om daarmee samen het probleem waarmee jij kampt aan te pakken en op te ruimen. Of anders toch tenminste anders met het probleem om te gaan. Dat is al een hele stap, gefeliciteerd!

Je vindt het waarschijnlijk best spannend, misschien zelfs wel een beetje eng. Misschien ben je niet zo'n held met je emoties, of denk je dat hypnose wel niks voor jou zal zijn, misschien heb je in je omgeving de nodige indianenverhalen over hypnose gehoord? Logisch dus dat je nu eerst eens wilt grasduinen in de mogelijkheden. Want voor jou uiteraard niets dan het beste! Alweer gefeliciteerd, want dat is stap twee in je eigen proces.

Wellicht heb je al wat websites met elkaar vergeleken en wil je wat meer weten over de therapeut die hier achter steekt. Ook wil je ongetwijfeld weten wat mijn werkwijze is en welke methodes ik gebruik. En niet onbelangrijk: wat zijn nou de kosten? En doet mijn verzekering aan vergoeding?

Succes met je zoekproces en wellicht hebben we binnenkort contact!

Vriendelijke groet,
Anne Cox
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 5000
Gekozen afbeelding