hoe kan je je eigen zelf vertrouwen omhoog brengen???
ik heb een slecht verleden gehad maar ik heb nu een vriendin die echt de persoon is alleen in mijn verleden ben ik veel naar beneden gepraat en hebben mijn exen mijn zelf vertrouwen gebroken en door mijn borderline en wat andere dingetjes kunnen mensen mij beïnvloeden b.v. ze is gewoon met een andere jongen weg. dan weet ik dat ze dat niet doet maar toch ga ik er als een gek over na denken en ik weet wij kunnen hel goed met elkaar praten zijn extreem eerlijk tegen elkaar beetje het zelfde mee gemaakt en ik weet dus zo is zie niet en dat doet zei niet maar toch komt het in me kop en ik wil er van af want het stoort mij heel erg en ik wil niet dat zei het gevoel krijgt dat ik haar niet vertrouw want dat doe ik wel dit is gewoon iets dat mij persoonlijk stort kent iemand dit probleem of weet iemand wat
gewoon er niet aan denken werkt niet!!
ik heb borderline heel hoog iq slaap stoornis en een hell van en verleden thx alvast voor je reactie
Toegevoegd na 10 uur:
het zijn goede tips alleen ik kan niet sporten heb het wel gedaan maar ik heb een aangeboren hart afwijking dus sporten verergeren mijn aanvallen en ik loop al bij een psy wat niet echt makkelijk voor me is vandaar dat ik het niet weet en borderline is wel zo dat je impulsief zwart wit negatief en die dingen bent dus maakt het er niet makkelijker op en het zijn meestal andere mensen die mij die dingen inspreken door een bijdehante opmerking of zo iets
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.