hoe verklaar ik in 1 nachtmerrie 6 keer dezelfde situatie?
ik droom: ik lig in bed en word wakker uit een nachtmerrie (in mn droom word ik dus wakker uit die nachtmerrie ) en dat er een naar gevoel vanuit mn benen omhoog stijgt, alles begint te bewegen , beginnend bij mn benen, voordat mn hele lichaam begint te schudden wil ik het licht aandoen maar dat werkt niet ,ik sla vervolgens het dekbed van me af en loop met een gevoel bedreigd te worden, (er is niks alleen donker) in het donker naar de deur, daar werkt het licht ook niet ,op de overloop doet de lamp het ook niet, ik loop op een schuddende manier in het donker de trap af , roepend om mn vader, maar er komt alleen een schor, bijna niet te horen, papa, uit mn mond ,verder dan beneden aan de trap kom ik niet, vervolgens lig ik weer in bed en denk ik , ik heb gedroomd dat ik mn bed uit ging en naar beneden ging en de hele geschiedenis herhaald zich weer, en dat een keer of 6. het speelt zich af in het huis van mn ouders . mijn vader leeft al 14 jaar niet meer, mn moeder gelukkig nog wel. ik werd knap beroerd wakker en vroeg me af of ik nu wel het licht aan kon doen. dat kon , dus ik was wakker. het was behoorlijk beangstigend.
1 maal zo rond de 3 jaar krijg ik zo,n soort droom die ik me altijd glashelder kan herinneren.
wie kan mij hier iets over vertellen .
groetjes jeannette
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.