Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft tragere informatieverwerking deels invloed op de snelheid waarmee je dingen kunt uitvoeren?

Heeft een tragere informatieverwerking deels invloed op de snelheid waarmee je dingen kunt uitvoeren? Denk aan de snelheid van je praten, fietsen, werken.

Ik heb een tragere informatieverwerking door mijn autisme maar ik kan ook niet snel en goed werken. Als ik goed werk wil afleveren moet ik het langzaam/langzamer doen.

(en snel werken is net zo snel zijn als mijn NIET autistische collega's, hun zijn snel en leveren goed werk af en ik kan alleen goed werk afleveren als ik het langzaam doe)

zit er een verband tussen of puur toeval?

Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
in: Psyche
Geef jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord

Antwoorden (1)

Dat hoort bij autisme. Er is niks mis met je hersenen alleen werken ze anders. Zoals tragere informatie verwerking maar als je je week doet betekend het ook dat je bewuster alle stappen doorloopt dan je collega. Die doet dingen automatisch en dat heb jij niet, zo werken je hersenen niet. Wees blij dat je goed week aflevert, dat is uiteindelijk het belangrijkste. Snel is niet altijd beter... Lijkt misschien wel maar wil niet zeggen dat je collega's zonder een autisme net zo secuur werken als jij!!
een jaar geleden
Deel jouw antwoord
0 / 2500
Geef Antwoord
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing