Hoe kan ik een klacht indienen voor een ambulante begeleider die zei dat ik zelfmoord mag plegen?
Ik had 2 jaar geleden te maken met een hele asociale, egoïstisch ambulante begeleider, in plaats van te helpen kwam ze met haar jogging broek elke dag naar mij huis om mij uit te lachen dat ik aan zelfmoord denk, en dat ik niet meer naar buiten durf en depressie had en gaf haat commentaren aan mij.
Ze zei ook recht tegen mijn gezicht jij mag zelfmoord plegen als je niet naar school wilt gaan. Ze zegt dat het mijn schuld is dat ik niet op mijn oude school met andere leerlingen kan omgaan. En ze zei als jij heeft heel mijn familie en mijzelf uitgelachen? Ik weet niet hoe ik daar en klacht kan aandienen en ik dacht zelfs om even naar de politie te gaan. Ik had 2 jaar niks gezegd en wilde door haar bijna zelfmoord plegen? Ze kwam van het organisatie Auriga ik weet niet hoe je en klacht maakt en ik ben bang dat ze zo tegen andere mensen praat. Ik was trouwens 16 en voor een 16 jarige meisje heb ik tot dit dag elke dag trauma’s gekregen en ik dacht dat alles aan mij lag. Ik wist eens niet dat een ambulante begeleider tegen zo’n jonge meisje mag praten? Mijn ouders weten hier niks van. Tegen mijn docenten doet ze aardig maar tegen mij is ze heel anders.
En wat kan ik het beste doen? Want ik kan haar niet zo laten gaan. Hopelijk wordt ze ontslagen.
"mogelijk/waarschijnlijk is met haar zelf of haar thuissituatie iets mis en reageert ze dat af".
Met jou veranderstelling geef je een (voor)oordeel af over iemand.
Het gaat er alleen om, dat de begeleidster fout is en dat moet gemeld worden.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.