Waarom wordt behandeling bij een midlifecrisis niet vergoed door zorgaanbieders, waaronder Menzis?
Omdat ik al van af de kleuter school de nodige problemen heb ervaren vanwege het stotteren. ben daar naast ook een Hoog sensitieve beeld denker en Heeft het stotteren zo ook mijn hele leven negatief beinvloed, en noem ik dit zelf ook voor alle duidelijkheid eventjes mijn eigen persoonlijke stotterproblematiek mechanisme, omdat namelijk niet iedere stotteraar de zelfde problemen ervaar. en speelt de omgeving en de situatie waar men in opgroeit hier bij ook een zeer grote rol. Maar zijn dit natuurlijk wel de meest Voor de hand liggende problemen die zich voort kunnen doen bij een stotteraar.
stotterproblematiek mechanisme,
Vermijdingsgedrag—Minderwaardigheid gevoel—Angst—afwijzing—schuld-- sociale isolement --intense woede-- (zelf)vernedering—schaamte—schuld—zelfhaat-- seksuele frustratie—anticiperen--soberheid—suicide gedachtes—onder prikkeling—midlife crisis.
omdat een midlife crisis meestal word veroorzaakt door de nog aanwezige schaduwen en demonen uit de jeugd/pubertijd en zo dus ook door deze stotterproblematiek mechanisme. maar worden deze problemen nu al jaren ineens door de zorgaanbieders en reguliere GGZ voor stress gerelateerde problemen aangezien. die niet tot nauwelijks vergoed worden en ook niet of nauwelijks worden behandeld door de reguliere GGZ. en weet mijn eigen huisarts niet eens hoe zij dit probleem moet formuleren
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.