Hoe overtuig ik mijn vader (met problemen) ervan dat vlooien zich niet in 1 ruimte ophouden?
Het is namelijk zo dat bij ons in de woning (zoon & vader) een vlooienplaag woedde na de hittegolf recentelijk. Door korsakoff, mogelijk dementie en zijn alcoholverslaving is onze relatie al enigzins gespannen. Rentokill is na vermelden geen garantie te geven bij 1 ruimte gif hier geweest en zoals pa gewenst had mijn kamer laten doen. Nou is het zo dat ik hier echter nog steeds dagelijks schoon sta te maken omdat ik hem niet kan overtuigen van het gemak waarmee de vlooi zich verspreid.. Hij houd steevast vol dat het niet zo is, maar zijn zicht maar vooral waarneming is zwaar beïnvloed door dagelijks alcohol gebruik en 3 maal daags benzodiapinen. Ik begrijp dat het totaal plaatje een uiterst listige vraag maakt maar een beetje uitdaging hoort erbij toch! Voor alsnog hoop ik snel woonruimte te vinden maar zelfs al was ik hier weg zou ik het prettig vinden dat mijn vader deze niet verspreid zoals hij dat momenteel doet en ik mijn vader op kan komen zoeken zonder zorgen te maken over eventuele mee-reizigers en een uren lange douche.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.