wat kan ik doen aan kind dat gillent snachts wakker word vol in zweet en ik die nooit alleen voelt?
sins een jaar geleden wordt mijn dochter elke nacht klets nat van het zweet en gillend van de angst wakker in haar bed. nadien is de kamer van haar ijskoud. ik heb altijd het gevoel dat ik nooit alleen ben. en mijn kat zit uren naar de een zelfde plek te kijken alof er iets op die muur is als ik hem aan raak heeft hij zwarte ogen. hond wil niet meer voor bij deze plek gaan. ik heb al met verschillende foto standen een fotto getrokken daar maar niet te zien. nu 4 maand geleden voel ik elke avond iemand zijn hand tegen rechter wang vrijven presies of er iemand me troost. mijn vriend denkt dat ik gek aan het worden ben. maar ik wil gewoon weg weten wat dit is en of ik het me inderdaad in beeld of nie
Dat zijn 365 nachtmerries....
Ben je met haar al bij de huisarts geweest ?
- het gevoel hebben dat er iets is of dat er een hand wrijft kun je bespreken bij een psycholoog
- een kat staart wel vaker in het niets
- de hond voelt jouw angst voor die plek aan, en gaat er daarom niet langs
- ik weet niet wat je verwacht op een foto te gaan zien.
Als kind zou ik dan ook doodsbang zijn om daar te gaan slapen. :/
Je zegt: " ik heb inderdaad al naar huisart gegaan en naar ziekenhuis gegaan maar dokter zei dat alles normaal is ".
Het is zeker niet normaal dat een kind elke nacht nachtmerries heeft. Heeft de huisarts en het kinderziekenhuis geen advies gegeven i.v.m. de nachtmerries ?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.