Ik krijg mijn Tinnitus niet meer onder controle wat nu?
Hallo beste lezers, ik heb nu al 8 jaar Tinnitus, en normaal gesproken hoorde ik het nooit omdat ik er niet mee bezig was. Als ik ging slapen hoorde ik het wel zachtjes maar niet heel storend. Ik had er wel eens een periode tussen dat het wat harder was dan normaal maar dat ging wel weer weg. Nu heb ik weer zo'n periode dat het harder is dan normaal maar ik kan maar niet ophouden er op te letten, ook als ik probeer er niet op te letten hoor ik hem toch duidelijk. Er is ook veel gebeurd dit jaar, heb een hernia, mijn neus was gebroken en ben de laatste tijd heel druk in mijn hoofd. Slaap ook al heel lang laat. En ben een beetje gestrest. Ben nu ook al bij een maatschappelijk werker geweest 4 dagen geleden. Dat hielp eventjes, hoorde wel de piep maar wat zachter voor mijn gevoel. Nu is mijn vraag hoe krijg ik het weer onder controle zoals dat eerst wel altijd lukte en nu niet ?
En is het blijvend dat het zo hard is of zien jullie in iets wat ik gezegd hebt dingen wat het harder maakt. Hoor graag van jullie.