Waar kan ik het beste terecht om met lotgenoten te praten die ook, net als ik in een depressie zitten?
Al een tijd lang zit ik in een depressie, praten met een psycholoog of maatschappelijk werker heb ik persoonlijk niet als prettig ervaren, hiermee bedoel ik niet dat zij hun werk niet goed doen, in tegendeel, maar deze wijze van omgaan en genezing van mijn depressie past gewoon niet bij mij. Graag zou ik in contact willen komen met mensen die ook in een depressie zitten of hebben gezeten, die weten hoe het voelt om depressief te zijn, om elke dag het gevecht aan te gaan, wat het met je doet om nare gedachten te krijgen. Nu heb ik al een paar keer gebruik gemaakt van de chat op bijvoorbeeld korrelatie en 113, dit is ook niet wat ik zoek, daar werken vrijwilligers die hun uiterste best doen om je te helpen, maar het zijn geen ervaringsdeskundigen. Nu ben ik zelf aan het zoeken gegaan, maar ik heb niets gevonden waar ik echt contact kan leggen met mensen die in het "zelfde schuitje" als mij zitten. Een aantal site zijn zelfs niet meer online. Wie kan mij hierin een beetje opweg helpen?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.