hoe beleef ik weer bepaalde tijden?
Hoi, Ik ben een meisje van 22 en voel me depressief, toen ik 15/16 was had ik een geweldige tijd op mijn school toendertijd, de omgeving sfeer, ik had goede contacten en sjans, Nu een aantal jaren verder, mis ik dit heel erg, Het voelt dood, alles voelt dood, ik zie de mensen van toen niet meer, en de persoon die ik toen was ben ik ook niet meer, als ik door de stad loop voelt het ook niet meer als vroeger, eerst vond ik t altijd leuk om me op te dotten, te shoppen etc.. nu is die levenslust weg, net alsof ik mijn hoogtepunt al heb geleefd en mijn leven langzaam inkakt, ik voel me ook behoorlijk depressief, lusteloos en doelloos, en zou het liefst weer terug naar de goede oude tijden willen, herkent iemand dit en wat je kunt doen om weer zin in het leven te krijgen?
Ik wens je heel veel liefs en sterkte!
Ik heb dit gevoel kunnen vinden in skydiven.. Ik heb me qua werk/prive leven heel lang "Nutteloos" en "Doelloos" gevoelt ondanks dat ik goed werk heb enz.. Sinds ik iets doe wat ik echt speciaal vind (zoals skydiven) dan heb ik het gevoel dat ik leef, de blauwe lucht, iedereen die lacht, een hele goede sfeer! Sinds dien heb ik er weer zin in.. Probeer dus iets te vinden wat je erg leuk vind en waarvoor je zou kunnen leven, en niet iets doen omdat het leuk zou moeten zijn..
Of dit dan skydiven of schaken is, hoeft niets uit te maken.. Succes!
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.