Wat moet ik doen, ik zie het niet meer zitten?
Dat is ook juist de reden waarom het elke dag zwaarder en zwaarder word. Het liefst ga ik nu ook uit huis, want de tijd van doorbijten heb ik gehad. Ik kan gewoon even niet meer. Het beste zou zijn als ik een tijdje uit huis woon.
Graag zou ik van jullie horen wat ik het beste kan doen.
Dankje!
Toegevoegd na 5 minuten:
Ik ben 17 jaar oud en sinds een jaar of 5/6 heb ik geen zin meer om iets te doen. Met mensen praten heeft geen zin en ruzie's thuis zijn niet te ontwijken. Ik heb er gewoon geen zin meer in, niet dat ik niet meer wil leven... Problemen op school zijn de hoofdzaak. Elke ochtend sta ik moeilijk op en denk ik er over na om na school te gaan. Uit eindelijk ga ik 99 van de 100 keer nog niet gewoon omdat ik het niet meer kan.
Dat is ook juist de reden waarom het elke dag zwaarder en zwaarder word. Het liefst ga ik nu ook uit huis, want de tijd van doorbijten heb ik gehad. Ik kan gewoon even niet meer. Het beste zou zijn als ik een tijdje uit huis woon.
Graag zou ik van jullie horen wat ik het beste kan doen.
Dankje!
Zelf zou ik doen wat Poet voorstelt, maar ik krijg het gevoel dat jij er niet aan toe bent, dat je niet de kracht vindt om zelf iets te veranderen. Of heb ik het verkeerd?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.