Heb ik een aandachtsstoornis ?
ik ben een jonge vrouw van 21 ondertussen en zit al super lang met problemen op psygologisch vlak ,
heb ik ben al veel down en depressief geweest en heb vaak problemen gehad op school omdat het me niet lukt om goed te leren , nu werk ik maar sta op punt meschien mijn werk te verliezen omdat ik niet gemotiveert genoeg ben ,afwezig en drommerig ben en daardoor veel domme fouten maak ...
hoe graag ik ook wil veranderen het kost me ongelofelijk veel moeite op mij te concentreren op 1 taak en me te blijven motiveren... meestal zit ik dan ook met men gedachten ergens anders waardoor de taak niet goed is uitgevoerd .
ik heb het gevoel dat ik zoooooveeel meer kan maar dat ik gewoon niet serieus genomen wordt ...
zou het kunnen dat ik inderaad een aandachtstoornis heb ,zoja wat kan ik doen ?
Ik heb zelf ook concentratie problemen gehad, maar door te gaan hardlopen maakt je lichaam stoffen aan zoals endorfine waardoor je je lekkerder zal gaan voelen en je concentratie toenemen.
Wat ook nog zou kunnen is dat je bepaalde vitamines mist. Vooral in de winter hebben veel mensen een vitamine D.
de dokter kan je het beste helpen. Sterkte en Sucsess
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.