Ben ik depressief en/of heb ik last van hyperventilatie ?
Hallo ,
Ik weet niet goed waar ik moet beginnen maar 1 jaar geleden was ik nog als lasser aan het werk en was er niks aan de hand.Tot ik op een dag van werk richting huis ging en ontzettend misselijk werd.Door de steeds terugkerende misselijkheid(Elke dag dat ik naar buiten stap) kreeg ik een fobie om naar buiten te gaan omdat ik maar al te bang ben dat ik moet overgeven ( klinkt raar maar kan er niks aan doen).Ik ben uiteindelijk iemand anders geworden dan hoe ik mijzelf ken.Ik raakte me baan ,vrienden en vriendin kwijt.Daar bij is gekomen dat ik me erg neergeslagen voel en vaak het nut van alles niet meer zie.Nu heb ik sinds een maand ook last gehad van een benauwd gevoel wat gepaard gaat met duizeligheid ,hartkloppingen en bang zijn om bij wijze van dood neer te vallen.
Dit is zo hinderlijk dat ik nu helemaal geen raad meer weet ik was als bang om laat ik het zeggen naar buiten te gaan.Maar nu ben ik dat nog meer dan ooit.Ik vraag me af of iemand dit ook heeft meegemaakt en mij kan vertellen wat ik heb.Ik ben pas 21 jaar oud maar heb al aardig wat laat ik het zeggen minder leuke dingen in me leven meegemaakt.Ik wil een manier om verder te gaan want op deze manier weet ik niet hoe ik hieruit komt.Ik durf niet met zekerheid te zeggen of ik depressief ben want ik kan me niet voorstellen dat ik daar op zo'n jongen leeftijd last van kan hebben.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.