Ik kan niet goed plannen, ik vergeet mensen terug te bellen, ik heb schulden en ik snap niet wat er financieel fout is. Welke hulp heb ik nodig?
Ik ben volwassen heb een klein kindje, maar mijn leven is nog steeds niet op orde. Ik heb 8 jaar gedaan over een studie die ik niet afgemaakt heb. Ik kan niet goed plannen en plan heel vaak dubbele afspraken. Ik vergeet mensen terug te bellen en dan durf ik niet meer waardoor ik nooit meer bel. Ik ben met veel dingen tegelijk bezig, verschillende baantjes. Voor de baan die ik echt wil maak ik geen tijd. Ik lig thuis veel in bed, want ik ben moe. Van mijn vriendin krijg ik vaak te horen dat ik nooit initiatief toon.. en ze heeft gelijk. Ik overzie het niet, kan maar 1 ding tegelijk en dan is er altijd iets waar ik niet aan denk of wat ik vergeet. Het lijkt alsof de maatschappij te snel voor mij gaat. Ik heb schulden gemaakt, mijn vriendin helpt me met afbetalen en heeft overzicht, maar ik snap er niet veel van.. Ik weet nog steeds niet wat er binnenkomt en wat onze lasten zijn.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.