Hoe kan ik deze dingen uit mijn hoofd zetten als ik wil gaan slapen?
Ik heb veel slaapproblemen, vaak is dit in periodes, dus ik heb periodes dat ik goed en slecht slaap.
Nu heb ik een periode dat ik slecht slaap, gisteren ben ik om half 6 in slaap gevallen en ik ging om 10 uur slapen.
Als ik voor dat ik ga slapen ga gamen kan ik echt heel slecht slapen omdat ik dan alle muziek en beelden voor me zie en hoor als ik mijn ogen dicht doe.
Ik ben een tijdje erg gameverslaafd geweest, maar nu game ik eigenlijk nooit meer, alleen heel af en toe eens oude spelletjes die ik heel lang geleden speelde op de gamecube bijvoorbeeld, die heb ik weer teruggevonden en ik vind het wel grappig om die goede oude tijden weer eens te herbeleven (dit waren niet de games waar ik verslaafd an was).
Ik gebruik dexamfetamine (voor adhd) en melatonine (voor het slapen).
Ik ben beide al aan het afbouwen omdat ik me er niet zo goed bij voel omdat het gewoon slecht voor me is.
Vandaag heb ik rond 3 uur denk ik een half uurtje gegamed en ik kan nu echt gewoon niet slapen. Als ik mijn ogen dicht doe is het precies alsof ik dat spelletje aan het spelen ben en ik hoor de muziek gewoon in mijn oren. Deze muziek in mijn oren hebben mij vanavond ook erg gehinderd bij het leren.
Ik kan dit gewoon niet uitschakelen en het blijft maar komen en dit is echt iets waar ik gek van word.
Het antwoord op deze vraag op lange termijn is duidelijk niet meer gamen wat ik ook niet meer ga doen, maar wat kan ik nu doen om te kunnen slapen?Na een bijna slapeloze nacht lukt slapen nogsteeds niet
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.