mijn stiefmoeder is boos omdat ik iets heb verzwegen hoe los ik dit op?
ik heb al een tijdje problemen met mijn moeder. over de weekenden dat ik naar haar ga enzo. nu heeft ze me een tijdje geleden hevig afgewezen. en daar voel ik ook boosheid en verdriet door. helaas stop ik dat onbewust weg en komt het er alleen uit als het getriggerd word. ik wou geen contact meer met mn moeder in het begin. nu heb ik zowiets van ik wil wel weer contact maar geen weekenden nog. nou heb ik laatst mn moeder gesmst omdat ze een mailtje had gekregen van een spel. mijn account staat op haar email :s mr ik vroeg dus of ze die wou doorsturen. heeft ze gedaan. dit had ik niet verteld aan mijn stiefmoeder en vader. ( waar ik woon ) en ik heb al een paar keer met ze afgesproken dat ik alles aan ze vertel. wat ik niet doe. dat vind ik lastig. nu zijn ze er dus achter gekomen en redelijk boos. mn stiefmoeder ziet het niet meer zitten om nog aan mn problemen te werken enzo. dit gesprek over dat ik het nit heb verteld was gisteravond niet goed afgesloten en ik ben nr bed gegaan. hoe los ik dit nu op? ik heb al 100 keer gezegt dat ik alles ga vertellen en mn best doen maar het lukt niet altijd. p.s lees mn vraag over mn stiefmoeder uit huis. voor extra info over mn stiefmoeder en mij.
- wouter 17 jaar
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.