Depressief en hoe moet ik met mijn gevoel om gaan?
Hallo,
ik ben een meisje van 20 jaar. Zit nu ongeveer 2 maanden aan de antidepressivum. Omdat ik veel woede uitbarstingen had. Maar ik voel me erg futloos er door. Ik kon sommige dingen zoals auto rijden maar 5 minuten, inmiddels al een half uur! Er zit dus vooruitgang in. Maar ik voel me er na gewoon kotsmisselijk en moe! Ook heb ik veel angstgevoelens komt door mijn ex die heeft mijn een beetje bedrogen. inmiddels heb ik een schat van een nieuwe vriend inmiddels een jaar nu die merkte ook dat ik sterk verandert was omdat ik geen rugpijn meer had is het naar me hoofd toe gestegen. Hij helpt me enorm maar soms heb ik de gedachte dat hij me ook niet de waarheid verteld.
Ik wil het liefst gewoon zo snel mogelijk de spontane altijd motiverende, vrolijke meid weer te zijn die gewoon der ding kan en wilt doen. Misschien kunnen jullie tips geven hoe ik het beste ermee om kan gaan met de angstgevoelens en met de moeheid/sufheid.
Toegevoegd na 22 minuten:
Het ging echt voor die woede aanvallen die ik op ten duur had dat me vriend niet weg mocht gaan eigenlijk of ging door het lint en wou het liefst verweg erheen waar niemand me kent. Ik had eerst hele heftig rugklachten paar jaar lang toen ben ik naar de acupunctuur gegaan ging de rugpijn weg maar voelde me nog steeds kut. Ben naar 2 verschillende mensen naar therapie gegaan maar hielp niet was eigenlijk alleen praten elke week niet echt oplossingen zoeken.
Toegevoegd na 22 minuten:
Toen zei de dokter dat ik toch aan de antidepressivum moet.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.