zou ik borderline kunnen hebben ?
hallo allemaal.
Ik ben 23 jaar.
Toen ik jonger was heb ik een aantal dingen voor mijn kiezen gekregen.
Ik kan bijvoorbeeld niet tegen als iemand zegt dat ik wat verkeer doe. Dan reageer ik nogal geïrriteerd en gaat me stem gewoon vanzelf omhoog net als ik dan boos ben. Ook vind ik het niet prettig als mensen zomaar mijn spullen gaan opruimen daar word ik helemaal kriebelig van. En als ik niet lekker in mijn vel zit wil mij zelf gaan krabben om mijn gevoelens weg te kunnen stoppen of loop uit tot een snoepbui heb ik niet meer gedaan maar soms is die drang er nog. Ook heb erg moeite om mensen te vertrouwen in mijn omgevingen,als ik ze dan vertrouw. Ben ik bang om verlaten te worden door de mensen die me dierbaar zijn.
Ook heb nogal rare gedachten gang en dat is niet echt prettig dan. Soms voel alleen en gewoon leeg zonder rede.
En mijn vriendenkring is niet zo heel groot. Dus nieuwe contacten leggen gaat niet zo gemakkelijk ben nogal verlegen. In muziek kan ik wel mijn gevoel kwijt en me rust vinden. En dat mensen mij gewoon niet willen begrijpen heb ik soms. En soms spijt heb waarop dingen heb gezegd tegen iemand.