vragen over eten en activiteiten die invloed hebben op het slapen?
de volgende vragen heb ik:
in hoeverre zit er suiker in honing in de zin dat je voor het slapen gaan niet dingen mag eten waar veel suiker in zit?
ze zeggen dat als je veel sport, en je ook daar moe van bent, je beter kan slapen. dat heb ik ook, maar als ik s'middags sport, ben ik s'avonds dat uitgeputte gevoel kwijt. heeft het zin om voor dat ik ga slapen pushUps en andere spieroefeningen ga doen?
ik heb gelezen dat je voor het slapen niet veel moet gaan eten, maar dat je niet met een hongergevoel moet gaan slapen. wat kan ik het beste eten als ik honger heb?
is het goed om yoghurt met walnoten en honing voor het slapen te eten?
ik heb veel slaapproblemen gehad waardoor ik niet in slaap kon vallen. langzaam aan begon ik s'avonds tot 12 uur s'nachts op mijn ipod touch (voor mij) ontspannende dingen te doen zoals msn en contact houden met vrienden. als ik hiermee rond 12 uur klaar mee was, viel ik na mijn ipod wegleggen meestal binnen een paar minuten in slaap en werd ik de dag daarna weer uitgerust wakker. dit ritme bleef ik lang aanhouden en mijn nachtrust werd steeds beter. dit is eigenlijk een slecht iets om dit te doen maar ik voel me er goed bij. nu doe ik dit ook een tijdje niet meer en ik krijg weer moeite met in slaap komen. zijn er risico's/ nadelen als ik weer tot 12 uur met mijn ipod zit en dan ga slapen en s'ochtends weer uitgerust wakker word?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.