Hoe moet ik omgaan met de negatieve reacties op mijn boekje?
ik heb een boek geschreven (nou ja boekJE)
die is uitgebracht,
en nu krijg ik ellenlange recensies dat mijn boek verschrikkelijk slecht is,
ik had het alleen geschreven voor mezelf, voor mijn familie om te laten zien dat ik ook wat was... ook wat kon zijn..
maar de recensies zijn niet leuk..
dat ik beter wat anders had kunnen gaan doen.
schrijven vind ik leuk. ik wil het doen. en kom op, als een uitgever het uit wil geven, dan zegt dat toch ook wat?
hoe moet ik hiermee omgaan?
Toegevoegd na 6 dagen:
ik vind het heel moeilijk hier een beste antwoord op te geven,
en daarom wil ik iedereen héél erg bedanken voor de moeite óm antwoord te geven.
de vraag is hier eigenlijk te persoonlijk voor.
dank jullie allen!
En als de uitgever het uitgeeft ziet die er vast ook wat in. Juist heel goed dat je een boek uitgegeven hebt! (hoewel ik nu erg nieuwsgierig word)
dan hebben jullie mijn volledige naam en aan vreemden je complete naam geven.. hele slechte ervaringen mee. het was vooral héél veel fouten in spelling.
alles heb ik zelf echt té vaak overgelezen, dus dan ga je dingen ook niet meer zien, mijn vader heeft het nog heel veel overgelezen. maar veel woorden krijgen geen 'kringeltjes' bijvoorbeeld: onzettend in plaats van ontzettend. dat soort dingen.
wat ik wel teleurstellend vind is dat de uitgever het ook niet gezien heeft.
daar is hij op aangesproken, en de fouten worden er bij de volgende druk ook wel weer uitgehaald... maar toch.
en omdat ik nog relatief jong ben en het verhaal wat vaag.. maar nou ja idd, het is door een echte uitgever uitgegeven dus het zeg wel wat... bedankt voor jullie lieve reacties en antwoorden! voel me beter :)
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.