Hoe voorkom ik dat ik aan hem denk en concentreer ik me weer op school?
Ik was t/m de 4e klas zo ijverig, het belangrijkste voor mij was perfecte cijfers halen en prachtig slagen en dat zat er ook aan te komen.
Maar vanaf de 5e begon ik alles te verwaarlozen, ik lees dingen nu een beetje door en let wat op in de les en red het daarmee ook prima, maar natuurlijk minder mooi dan wanneer je echt werkt.
Want mijn gedachten zijn ergens anders. Ik ontmoette namelijk iemand op het internet aan het eind van de 4e, begon meer met hem te kletsen, en het was helemaal niet mijn intentie, maar we werden langzaamaan vriendschappelijker, vertrouwder, praatten over werkelijk alles. Ik ben nog nooit verliefd geweest, heb jongens die ik ken nooit leuk gevonden, maar ik denk serieus gevoelens voor hem te hebben. En hij heeft het nog erger.
Internet is niet te vergelijken met in het echt, dus gaan we komende zomer (2 jaar later) afspreken! Alleen gaan zou naïef zijn, dus mijn ouders willen wel op vakantie bij hem in de buurt en dan komt hij langs!
Maar nu wonen we nog ruim 1300 km uit elkaar. Dus mailen, bellen of msn'en we nu, vaak uren achtereen. Dat probeer ik te beperken, omdat het dom zou zijn om in de laatste paar maanden van je examenjaar je vakken te verkloten. Maar dat is nou net wat we allebei aan het doen zijn. Ook als we niet on zijn, denk ik constant aan hem en hij aan mij.
Ik functioneer niet meer, ben soms misselijk van het gemis, lig wakker, dagdroom...
Hoe concentreer ik me nog goed die laatste weken?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.