Op welke manier vragen borderliners om aandacht?
Gaat dit letterlijk? Of doen ze dat door lichamelijke klachten te faken? Etc?
Hoe???!
Je ex wellicht ook, maar jij ook. Of je doet een verrekt goede imitatie.
Heb je je al eens laten testen?
Need i say more...
En dan hoor ik jou nog zeggen ook dat ik aandacht vraag. Wat vind ik jou zielig. Zelfs een beetje plaatsvervangende schaamte krijg ik van jou. Heel laag ben jij.
Vrees dat enkel de "slachtoffers" van een borderliner kunnen bevestigen wat voor verwarring zo'n relatie ongevraagd veroorzaakt. Iets waar je middenin zit en achteraf pas de puinhoop van ziet. Thanks voor je reacties on ieder geval.
@Martine74: DSM-IV-asjes langslopen... die hou ik er in!
vrijwel altijd dezelfde types die met 5 man/vrouw van alles en nog wat te zeggen heeft wat zelf ook niet altijd klopt.
ik ken de achtergrond van de vragensteller niet en wat er is gebeurt maar wordt eens volwassen beste 40+ers dit is echt ronduit kinderachtig waarom vinden jullie het zo leuk om massaal met zijn alle tegen 1 te gaan?
los van goed of fout en wie er glijk heeft, wat is het nut om elkaar telkens aan te vullen enelkaar veelvuldig te herhalen?
widar geeft aan dat ik zeg dat iets niet klopt, ik heb nergens gezegd dat het niet klopt.
Dus leer eerst eens om niet mijn woorden te verdraaien, iets waar je goed in bent.Het enige wat ik me afvroeg is als bijvoorbeeld 3 mensen al een reactie hebben gegeven en alle 3 de reacties vrijwel hetzelfde zijn, waarom zou je dan als nog een 4 reactie geven die ook weer precies hetzelfde zijn als de 3 andere?
wat voor aanvulling heeft dat voor de vraag?
geeft het je een lekker gevoel? Jullie gaan altijd met zijn alle samenwerken en vaak zijn het dezelfde types (en inderdaad widar, jij zit er ook vrijwel altijd tussen)
Los vandat weet je niet wat mijn achterliggende gedachte achter die ene vraag was, maar dat hoef je voor de rest ook niet te weten maar als antwoord op je vraag maar als jij mij zwart probeert te maken door te kijken naar 1 vraag vanmij endat terwijl je zelf nog aangeeft dat iedrereen weleens eenfout maakt of dingen zegt die die misschien liever niet had gezegd dan zou je toch beter moeten weten widar.
je weet namelijks niets van mijn redenen achter die vraag.
Maar oordeel jij maar lekker over mij vanwege 1 vraag, dat maakt je een heel begaafd persoon widar.
goed begin hoor
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.