hoe kom ik van (bijna) flauwvallen af?
De een tijdje terug viel ik ineens een paar keer bijna flauw.
De eerste keer was in de bus terug van een schoolreisje naar een kerstmarkt in Dusseldorf. Ik zat in de bus te praten met een docent en hij vertelde over het werk van zijn vrouw. Zijn vrouw werkt als uroloog en opereert dus ook mensen. Toen hij hier nogal plastisch over vertelde viel ik bijna flauw, het was erg donker in de bus en we bewogen veel en ik was een beetje moe.
De 2e keer was op school. We moesten voor een practicum onze bloeddruk meten. Het was met een soort polsband die heel strak ging en dan een soort ritmische schokkerige bewegingen maakte, en bij iedere beweging werd ik flauwer. Omdat ik stond kon ik nog net alsof ik dronken was gaan zitten anders was ik omgevallen. even later ging het wel weer en de 2e keer meten ging het prima. Ik was toen ook wel moe.
De 3e keer was vandaag, ik had een bloedneus, die vrij lang duurde en ik ging weer bijna onderuit.
Kan ik hier iets tegen doen? als ik het op voel komen om te voorkomen dat ik echt flauwval of bijna flauwval, want ik schaam me er nogal voor dat ik zo snel ga.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.