Een psychose, iets dat mentaal bestaat, is dat ook mentaal op te lossen zonder medicatie en hoe?
Toegevoegd na 9 uur:
Ik heb zelf geen psychose maar jarenlang wel dit soort medicijnen moeten gebruiken voor de andere klachten die ik destijds had. IK heb aan den lijve ondervonden wat de nadelige gevolgen zijn van deze medicijnen, en het staat zelfs in de bijsluiter. Ik kom mensen tegen die last hebben van psychoses en totaal afgestompt als zombies rondlopen onder de medicijnen, terwijl ze voor hun medicijngebruik al hun creativiteit nog hadden.
Van mijn leermeesters hoor ik dat Tai Chi psychoses kan tegengaan, maar ik vraag me dus af welke andere middelen zijn er om ZONDER medicatie een psychose tegen te gaan. Dat zou namelijk een hoop mensen weer tot leven doen komen. Want niet iedereen staat open voor tai Chi, hoewel dat een zeer interessant fenomeen is.
Toegevoegd na 9 uur:
De psychiatrische ziekenhuizen zitten vol met mensen die vol creativiteit zitten maar zo onder de medicatie zitten dat ze totaal geen motivatie meer hebben sinds hun opname er nog langer mee door te gaan. terwijl ik uit eigen ervaring heb gemerkt dat je uit zon situatie juist kan komen door weer creatief te worden.
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.